۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار
سرخط خبرها

تولید موتورسیکلت‌ برقی با تجهیزات بومی در خراسان‌‎رضوی

  • کد خبر: ۲۳۸۶۰
  • ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
تولید موتورسیکلت‌ برقی با تجهیزات بومی در خراسان‌‎رضوی
عضو هیات مدیره شرکت دانش‌بنیان توسن از حمایت و مشارکت سازمان اوقاف از تولید موتورسیکلت‌های برقی و عرضه دو مدل محصول جدید در سال ۹۹ از سوی این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به حمایت‌های صورت‌ گرفته می‌توانیم با افتخار بگوییم که موتور سیکلتی برقی با تجهیزات بومی تولید کرده‌ایم که امکان صادرات آن نیز فراهم است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد امین رحیمی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های سازمان اوقاف از پروژه‌های علمی افزود: موتورسیکلت‌های برقی نقش مؤثری در کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا دارد که به دنبال آن هزینه‌های اقتصادی نیز کاهش می‌یابد.
وی بیان اینکه این فناوری قبلا به صورت وارداتی در ایران تأمین می‌شد اظهارکرد: با طراحی قطعات این موتور از سوی اعضای تیم این مجموعه که از نخبگان فارغ التحصیل بهترین دانشگاه‌های کشور هستند، توانستیم تولید محصولات و ساخت باتری‌های مطابق استاندارد اروپا را آغاز کنیم و اکنون این شرکت چهار مدل محصول دارد و دو مدل دیگر نیز در سال ۹۹ عرضه می‌شود.

وی افزود: این شرکت دانش‌بنیان علاوه بر عرضه موتور‌های برقی هوشمند، باتری‌های لیتیومی نیز تولید می‌کند و برای کاربری‌های مختلف محصولاتی با توان بالا از ۳ تا ۹ کیلووات دارد. موتور‌ها نیز بین ۵۰ تا ۲۴۰ کیلومتر پیمایش با یک بار شارژ دارای آپشن انتخابی برای مشتریان هستند.

رحیمی به نقش کلیدی سازمان اوقاف در تأمین سرمایه و رونق تولید این شرکت اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف همزمان با شروع تولید انبوه در این شرکت ورود پیدا کرد، قبل از آن تولید انبوه شروع نشده بود. تا راه اندازی خط تولید و گرفتن مجوز که پروسه سنگینی بود پیش رفته بودیم و همزمان با ورود سازمان اوقاف وارد تولید انبوه شدیم.

عضو هیئت مدیره شرکت توسن با اشاره به دو محصول جدید که امسال توسط این شرکت عرضه می‌شود، تصریح کرد: یک محصول کلاس کار است که هم از لحاظ قابلیت فنی قابل رقابت است و هم از نظر قیمت سعی شده کلاس اقتصادی باشد و محصول دیگر بین کلاس اسکوتر و کلاس کار است که با هدف سازمانی و بهره مندی عموم مردم طراحی شده است. این محصولات استاندارد‌ها را طی کرده‌اند و تا سه ماه آینده عرضه خواهند شد.

وی گفت: امیدواریم ایران بتواند منشأ تولید موتورسیکلت‌های برقی در خاورمیانه و عرضه به اروپا باشد و بتوانیم با رسیدن به این مرحله قدردان عملی زحمات و اعتماد مدیریت سازمان اوقاف به بخش جوان و دانش بنیان کشور باشیم.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->